• Tjejmyspys med en klassiker

    Frugan är en baddare på att välja film, allt som oftast i allafall. Ikväll var vi 5 tjejer som kittlade sinnet med den gamla klassikern "Red Shoes". Den handlade om balett och dramatiken som kan uppstå om man har en obstinat chef. Typ...

    Bäst av allt på hela kvällen var det trevliga sällskapet, de utsökta vindruvorna som jag inte kunde sluta äta utav, sist men inte minst den indiska maten vi frossade i oss till filmen. Jag som är den ständiga "chicken-tikka-masala-tjejen", provade på en ny variant som var sjukt god. Nu gäller det bara att komma ihåg vad den hette. Namnet påminde om bearnaise eller något åt det hållet.

    Älsklingen är inte hemma och jag ska spendera natten all by my self. Skönt. Jag ska bre ut mig och bulla upp med kuddar överallt. Såhär i slutet av graviditeten har bytet av sovställningar försvårats radikalt. Det gör nästan ont att vända sig för magen är så tung och hänger inte riktigt med. Det är nästintill omöjligt att sova på rygg. Även om barnet har sjunkit ner i bäckenet så trycker det på alldeles fantastiskt mycket. Nej, att sova på sidan med massor av kuddar uppbullade mellan ben, mage/madrass och armar är den bästa liggställningen.

    2007-09-08 @ 23:35:35
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback