• Upp med händerna alla ni som tittar på skräptv




    Jag har en bekännelse på ”g”. Det handlar om den senaste tidens tv-vanor och val av tv-program.

    Egentligen är jag ingen tv-människa, men sedan Lovi kom till världen och jag förvandlades till en mjölkbar händer det att jag knäpper på tv:n och zappar runt.

    Igår kväll fastnade jag framför ett program på MTV som hette något i stil med ”Disaster Date”. Det var så himla kul. Jag skrattade verkligen högt. 

    Programmet handlar om vänner som ska hämnas på sina vänner för att de tidigare parat ihop dem med dåligt ”date-material”. Vännen som ka bli utsatt för skämtet går på blinddate med en partener rekomenderad av sin polare. Denna partner är i själva verket en skådespelare som gör allt för att vara så odräglig som möjligt. Det var verkligen roligt. Kan varmt rekomendera detta om man är sugen på lite sjuk humor.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback