• Vecka 17 - En liten bulle

    "Älskling, jag börjar känna din mage nu. Det känns som det ligger en liten bulle i vägen. Det finns väl ingen risk att jag mosar bebisen?" 

    Bebisen har hållit sig lugn de sista dagarna. För en vecka sedan kände jag de första sparkarna och nu i helgen blev min älskling påmind om att det faktiskt finns något där inne. Jag undrar länge den gamla hederliga missionären kommer funka. Vi har fått en tid till ultraljud, men det är inte förrens om två veckor. Idag ska jag ringa och boka om tiden. Det känns som om en hel dag går bort om man ska vara där 14.30. Hoppas det går att få en tid på morgonen istället.

    På nätterna vaknar jag av att jag ligger och smeker mig själv på magen. Kan knappt förstå att det är vår lilla beis som ligger där inne och gror.
    2007-apr-25 @ 10:55
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback