• Vecka 18 - She´s in fashion

    Magen växer sakta men säkert. Bebisen har inte sparkat sen sist. Undrar om det verkligen var sparkar jag kände för två veckor sedan. Varför skulle sparkarna helt plötsligt  upphöra?

    Jag ringde och pratade med en barnmorska. Om barnet ligger så det är vänt mot utsidan av magen känner man sparkarna, om barnet ligger vriden innåt känner man inget. Det kan även varit tarmarna som rört sig. Märkligt. Well, snart kanske det börjar sparkas på riktigt.

    Återigen har jag kommit in i en tröttsvacka. Att sova har blivit en av mina favvosysselsättningar.Under vecka som gått har jag haft galna cravings på matjessill. Nu har det värsta suget lagt sig, men under den värsta perioden åt jag matjessill 5 dagar i rad.

    En annan craving är shoppingcravingen. Jag har shoppat lös hela veckan. Två par skor, två klänningar och en snygg blus. Jag känner mig snygg, sexig och mår fantastiskt bra.
    2007-apr-18 @ 09:18
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback