• Vecka 8 - Ett stillestånd

    image560

    Det känns inte att jag är gravid. Hur mycket jag än känner efter så känns det inget. Okej, bortsett från det gamla vanliga. Brösten ömmar och spänner, men det är jag ju så van vid nu för tiden. Skulle önska att det lilla embryot kunde hoppa till 3 ggr på beställning, så allt detta blir verklighet på något sätt.

    Är dödligt trött på kvällarna och sjukligt pigg på mornarna. Vaknar med tuppen och detta med ett leende på läpparna. "Rise and shine" är mitt nya motto.

    Ibland känns det som om mensen är på gång. Jag upplever ungefär samma känningar som kommer innan en brutal mensattack.

    Pigg som en mört, inte illamående, inga galna cravings (om man bortser från svindyra nagellack). Allt är nog precis som det ska.


    2007-feb-09 @ 22:06
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback