• Vi boar och vi boar

    Men kommer vi egentligen någon vart?

    Jag önskar att jag ägde samma förmåga som allas vår vän Mary Poppins. Nu är det länge sedan jag såg filmen, men jag har vaga minnen om att hon får ett barnrum från helvetet att bli kliniskt rent bara genom att vifta lite med ett spö, samt att tralla lite glatt.

    Igår hade vi tvättstugan. Denna "lilla" tvätthög har legat i spjälsängen som faktiskt lyckats bli ett bra ställe att förvara grejer i. I morse flyttade jag över tvätthögen till vår säng för att jag skulle tvinga mig själv att vika tvätten innan jag tog min eftermiddags siesta. Siestan kallar, jag skulle kunna somna omedelbums, fötterna är svullna men jag drar mig för att gå till sängen. Bara tanken på all tvätt som väntar på att bli vikt får mig att vilja bombadera bloggen. Allt för att fly från den grymma verkligheten. Jag tror faktiskt att flyttar tillbaka tvätten till spjälsängen...
    2007-08-16 @ 16:20:43
    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback